CIÈNCIES

Hola famílies!
Continuam amb l'ésser humà, aquí trobareu l'enllaç.



FUNCIONAMENT CIENCIES SOCIALS I NATURALS

Les ciències les treballarem mitjançant una cacera del tresor en un Site de google.
Treballarem el tema corresponent de socials o naturals quinzenalment seguint la metodologia d’una cacera del tresor. Consta en un Site (pàgina web) on hi ha les pestanyes clarament indicades on cada una d’elles té la seva funció:
- Presentació: Es farà una breu explicació del tema en qüestió que es treballarà i com es farà la tasca durant aquests dies.
- Introducció: Es fa una petita introducció del tema mitjançant un text o lectura i unes poques preguntes de comprensió lectora per començar entrant en el tema.
- Preguntes: Durant tres dies a la setmana es va actualitzant introduïnt un bloc de preguntes nou, totes relacionades amb el mateix subtema, que els nins/es hauran de respondre en el seu qüadern, fulla, cartolina...
- Recursos: Al igual que les preguntes també s’anirà introduïnt periòdicament recursos com vídeos, jocs, enllaços web, etc que ajudaran a respondre les preguntes anteriors.
- La gran pregunta: L’objectiu de la cacera és anar adquirint nous coneixements per ser capaç de respondre a la darrera gran pregunta. És un bloc on s’intenta que l’alumne apliqui els seus coneixements amb reflexions, opinió, aplicació...

La gran pregunta és la feina que m'heu d'enviar, encara que si voleu em podeu enviar les altres preguntes també. Podreu posar-vos en contacte amb mi per qualsevol dubta al següent mail bcerdaestarellas@educaib.eu 

7 comentaris:

  1. Buenas Tomeu, la url que has puesto a pie de página no me va a un sitio en concreto. No hay ninguna pestaña para poder seguir un orden, puedes ayudarme con esto.
    Gracias

    ResponElimina
  2. hola tomeu, sera possibbe que nos mandas los deberes en castellano, no entendemos que tenemos que hacer

    ResponElimina
  3. ahora he visto que con google se puede traducir, sera possible que mirais si la traduction esta correcto, porque cuando traducimos en aleman es un caos.

    ResponElimina
  4. Hola familias! Informar que a la izquierda del blog hay un traductor para quien lo necesite. Por otro lado, os agradeceríamos que si hacéis un comentario pongáis vuestro nombre o el del niño/a para saber a quien contestamos. Gracias. Miriam

    ResponElimina
  5. Hola buenas,
    Os paso el link por aquí, me estoy dando cuanta que a veces hay que cerrar las sesiones de Google para poder entrar, depende del navegador: https://sites.google.com/view/lesplantes4t/home
    Como sabéis ciencias, por norma de consellería, se hace en catalán, pero también sabéis que podéis contestar tanto en catalán como en castellano que lo que me importa ahora es el contenido (en mi web tenéis un enlace a un traductor catalán/castellano muy bueno). A parte si tenéis dudas o necesitáis ayuda me podéis enviar un mail em privado ;)

    ResponElimina
  6. Hl tomen.como hago para acceder a las preguntas..y a la gran pregunta también??.gracias..saludos de miguel

    ResponElimina
  7. En la web arriba a la derecha tienes los enlaces para entrar a cada uno de los apartados, si sigues teniendo problemas, escríbeme un mail privado y lo hablamos por ahí, que será más fácil ayudarte.

    ResponElimina